About Me N Half About Us

posted under by Ayenxz Abraham
Tag ini didatangkan terus dari Cik Najihah A.K.A Wardrobe Gossipy2 Girl..
Well...the tag is about.....

:

Syarat-syarat :
Jawablah soklan dibawah sesuka hati anda.
Dah jawab, tag lagi orang yea.


1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?

- Hantar surat konvo..jalan 1km..dan buat tag..

2. 2 jam yang lalu?

- Makan Sotong goreng tepung sambil sakit belakang...


3. Minggu lepas?

- Jemput Yana dari airport sambil bulu2 hidung menapis virus2 selsema swine...bahaya tull...

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali?

Xbleh dengar ulang2 kali...boring nanti langsung aku delete lagu tu....soo avoid dengar ulang2 kali..

5. 3 binatang yang anda tak suka?

i) Semut - TOLONG JANGAN BUAT SARANG BERHAMPIRAN RUMAH AKUUU~~
ii) B*bi - Busuk dan membusukkan...dah la perangai xsenonoh (orgy..xtau? bukak kamus) ...tu pun ada manusia2 sengal ikut..sama la perangai korang dengan makhluk ni...

iii) Nyamuk - Ko responsible menjadikan raya tahun lepas xbest langsung..BEDEBAH!

6. 5 fakta tentang anda?

i) Free and Easy..sampai dah jadi satu penyakit....

ii) Makan sikit-sikit menyebabkan aku jadi gemuk....ntah ape pasal tah??

iii) Bercita2 menjadi manusia paling kaya di dunia dan akhirat...aminn~

iv) Suka memasak jika ada barang2 yang boleh dimasak dan menu untuk dicuba...

v) Suka naik pengangkutan awam...sebab suka tgk alam sekitar dan perangai orang...sebab kalo drive mana bleh tgk kiri kanan..ko nak eksiden??


7. Tahun depan mungkin anda?

- Menamatkan tanaman anggur secara serius..
- Melengkapkan koleksi hobi2 ku yang semakin banyak..

8. Saya tak reti sangat…

- teratur....aku adalah orang yang kurang organized..perlukan orang untuk organize aku...but..will improved over time...I hope~
- cakap English ngan kompiden.....dan perfect~...
- mengurat...ntah kenapa aku xsuka kacau privasi dan perasaan orang lain...
- menyiang ikan...
- bangun awal pagi....


9. Saya pandai …

- buat2 xpandai...

10. Kawan saya…

- adalah mereka yang panggil saya kawan mereka...

11. Saya ada…

- Mulak Putih yang baik dan penyayang..
- apa yang saya patut ada...
- keluarga saya...
- sebuah DSLR yang sangat memerlukan rakan2nya yang lain...
- iPod yang telah retak cerminnya....sedih tullll....
- koleksi rakan-rakan yang tidak ternilai...(copy from Najihah~)

12. Saya seorang…

- sahaja yang bernama Ayenxz yang saya tahu...
- yang sangat pelupa...pelupa untuk mengingat nama seseorang...
- yang tidak pandai berjimat-cermat, ngabiskan reti la...

13. Adik saya…

- seorang bakal doktor yang cerewet, sorang lagi designer yang terrer tapi sangatlah membimbangkan hati perut hempedu ahli keluarganya.....~

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 3)…

- kucing...
- kamera dan foto
- game...

15. Bilakah pertama kali bercinta?

- Masa lahir...terasanya cinta kedua ibu dan bapa...jadi Cintailah Kedua Orang tua kita.....

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda?

- Betul ke dia abg/adik ko...apesal xsama....(NAJIS TUL LA ORANG NI....ko ingat bapak ngan mak aku tu mesin pendua ke bleh samaaaaa je suma adik bradik...)


- Eh,ko pandai masak?...(huh...aku letak racun dlm air teh ko karang~)


17. Saya rindu…

- Zaman di UTMKL....zizi, jom jalan2....
- zaman duduk rumah sewa...ada bilik sindri yang sungguh privasi...
- Zaman pegi jalan2 dan bersiar2 ke seluruh Semenanjung Malaysia...

18. Saya tak sabar…

- mahu beli flash dan lens..
- mahu kerja...I need MONEY!!!
- Nak grad...

19. 5 laman yang anda slalu layari?

- Facebook
- Icanhascheezburger.com
- Alphanatics dan Photoschool
- blog sindri dan rakan2..
- flickr


20. Anda mahu tag?

Kawan-kawan saya yang saya suka membuli mereka. keh keh.

- Azizi Moodswinger
- Yana the House Apprentice Wannabe
-lain2 dah kena tag ngan orang lain kan?
- Bro!! the Shieldtox Mascot
- Savalior

dah habis taggg~~

2 Komen Mengomen

Make A Comment
Related Posts with Thumbnails
top