World Through My Lenses

posted under , by Ayenxz Abraham
Huu...saje je nak post beberapa gambar...baru je amik minggu ni...soo..meh aku citer sikit apa cerita disebalik gambar2 ini...


Ayenxz Low Angle Lomography
Gambar ni diambil semasa aku, Seth Iskandar..Faiz dan beberapa orang gadis serta puluhan pelajar yang dimotivasikan..bukan oleh aku..tapi oleh affiliates aku iaitu Faiz,En Fello dan juga En Pengetua Kolejku....Gambar ni diambil oleh Seth..katanya nak try low angle..aku kata sukati ko la..masalahnye dia mengkongker (mengambil alih...) kameraku..huu~ aku bagi kamera kolej xmo lak..katanya skrin LCD kamera kolej xleh flip2..susah nak kena baring2 kalo nak amik low angle..Abis aritu dia lenjan Mr.A300 aku..huu~..sukati ko la jang...


A Beach Near Desaru
Ini pulak gambar yang diamek masa menunggu perkara di atas berlaku. Kitorang kena tunggu bebudak sekolah tu abis klas..so kitorang decide utk melawat pantai yang terletak berdekatan...sambil relax2 dan minum air 100 plus...Ahh~ Relaxing sungguh..Anyway...aku edit sikit gambarnyer...never mind kan?


Encik Katak
Gambar yang aku panggil En.Katak ini dijumpai secara misteriusnya oleh rakan sekelas or sejabatan yang pada masa itu..aku sebenarnya tgh shoot benda lain..Tgh syiokz2 snap2 sana sini tanpa fokus..tetiba dia bersuara..

"Cuba ko amik gambar katak ni..."

Huh..katak? Mana plak ada katak plak ni? Pastu dia pun tunjuk la En Katak ini...yang tgh dok best2 menyelit kat celah kayu tangga di Tropicana Hut De La Loche..haha..korang cari sindri la tempat ni...


Itu lah saja cerita bergambar buat minggu ini..ada gambar lain nanti aku post...
Until Then...Babaii~

2 Komen Mengomen

Make A Comment
Related Posts with Thumbnails
top