Tagged: The Pictures Tells a Thousand Words

posted under by Ayenxz Abraham
Hmm...Aku telah diTag oleh Cik Wardrobe kita..agak pelik tagnya kerana menyuruh aku menerangkan tentang gambar profile ku...

tah la...xde apa yg best pasal gambar profile aku...bukan gambar pun..more kepada edited piece of photoshop art...nak kata art pun bukan...soooooo...

Okeh la..meh aku citer sket pasal menda ni...


Ayenxz

sebenarnye...ini adalah satu gambar yang telah diedit (duh...)..sebab gambar asalnye meriah dengan noise...sebab aku amek pakai kemera handphone...soo..untuk memperbaikinye sedikit..aku pun buat la sesuatu...Sebenarnye kononnye..aku nak buat album art..saje berangan katalah aku seorang artis..ecehhh~

Adapun sebenarnya gambar tersebut adalah gambar aku baru bangun tido ditepi pantai Air Papan berdekatan Mersing..bersama2 dengan rakan2 yang lain bercanda ria sampai malam..dan nooo...kitorang xbuat maksiat...at least bukan aku la..ntah la..

Kalo korang nak tengok gambar asal...nanti lain kali la aku letak..xpayah pun xpe..ntah hape2 la gambar tersebut..xde ape yang spesel melainkan mukaku yang lalokz dan ngantok akibat tidor dalam khemah yang kurang selesa..huhu..naseb baik xujan..

Anyway...tu je la citernyer..kapala wotak sudah beku...dah nak pagi dah ni..

Okeh...

Tag Mengetaq Di Kontiniu

1. Hisham The Pawar Renger Hutan
2. Kemma Business Woman Berjaya
3. Azizi The Emo

huu...

2 Komen Mengomen

Make A Comment
Related Posts with Thumbnails
top