Buku Muka, PSM dan Seterusnya...(prelude)

posted under by Ayenxz Abraham
Huih....penat tak terkata....rasa macam diperah-perah tenaga mudaku ini...(chewahh..)...mana taknye, 1 minggu yang penuh dengan aktiviti (yang aku tak suka...kalo suka 1 tahun pun bleh kan...)...dari Isnin sampai Jumaat, masa mejaku (timetable) bersepah dengan segala macam presentasi yang dilambakkan oleh Pensyarah yang disayangi...(kalo marah nanti kena tolak markah...WooOOoo).....

Minggu depan kena present lagi....depan orang ramai.....ARGHHH, kan best kalo diorang bagi terus je hadiah tu....kan lebih adil...hahaha

Buat masa ni aku dah tak aktif dalam mana2 laman web sosial macam Friendster oleh kerana sebab yang sama....PSM dan Other Stuff....tapi oleh kerana Dr Shah, penyelia PSM (ntah le, jawatannya aku kurang pasti....) telah mendaftarkan GMM09 group ke dalam Facebook....so nak xnak kena la jugak bukak Facebook...

Aku xde Pet atau Mob War, sebab tu aku kurang buka facebook...Hisham, Korn dan my fellow collegues (baca:chalique...ntah..dah lect BI aku kata camtu..follow je la...)...main facebook dengan aktifnya kerana ada permainan di atas...Ntahla ...aku lom terbuka hati nak join menda2 tu...mungkin nanti aku join kot...hmmmm..

Kebizian Ku....

1.ISNIN: Pre PSM Presentation...mengusung PC ku yang gedabak cam gerabak keretapi ke fakulti,,,berat tau x...bukan aku xde laptop..(mmg xde pun :shy: )..tapi game yang aku buat sangatlah memakan ability grafik card....sob sob....

Ini BUKAN PC aku...



2. SELASA: Pagi2 selasa dah kena buat keja....ni suma pasal Forensik...mmg la subjeknya sangat best...tapi bab taip menaip report ni membuatkan sakit malas aku merebak2....Dah la tido pukul 5 pagi... 8.30pg bangun balik....usung PC lagi...Makkk...nak balik tidoooooo

3. RABU : Hari terakhir present....kena carik lagi 1 lect untuk judge keja aku...Nasib baik jumpa Prof Ghazali....my former Image Processing Guru.....lepas dah 1 bala....dan nak bagitau ni...wahai kak2 dan abg2 Master...kami tahulah anda dah Master...bleh ajar kami atau bagi komen positif x? Nak kerek kat kitorang pasal skill korang xbagi apa2 input dan faedah la...meluat ada la....(ehem....Kak Saadah n Frend xkira haa...tima kasih coz support hari tu...Nandri2..)..

  • Pastu Kitorang gerak ke Rumah Encik Muhahahahahaharam atau singkatannya Muharam, untuk menemubual seorang Entrepreneur Spa Dan Salon...dan Noo, dia bukan penerbit cerita SpaQ di TV3...
  • Perjalanan dan suma2 la memakan masa hampir 4 jam...Syukur Alhamdullilah kerana kerjasama yang diberikan oleh Ibu Bapa Muharam dan Juga Pn Roslina (pemilik Spa) sangat-sangat baik....Trimas y'all...hahaha...(aku dah janji nak tolong promotekan brang diorang..next post la...okehhh....)
  • pas balik dari Bandar Tenggara....rehat 20 min pastu kuar balik....pegi Makan2 dan Jalan2 sebab kereta yang disewa masih berbaki 4 jam....so Zoom ke Sutera Mall..(sebab aku xpenah pegi sana....T-T...pastu makan ayam penyet...PedaSSSSSSsssSSSssss.......
  • Meeting BI dengan kengkawan hingga pukul 3 pagi....briefing mereka untuk menyampaikan isi mensyuarat dengan berkesan..Ganbateh Everyone!!
4. KHAMIS:
  • Khamis pagi2 buta:
  • Oh ye...pastu aku kena edit video temubual tadi hingga pukul 7.30 pg...mandi dan menjadi zombie ke kelas pukul 8.00am...
  • Sesampai je kat kelas....aku melihat group aku dah present tanpa aku...NAJIS LA SHAM!!! Aku pun buat sengal pergi depan dan cakap "Saya xtido buat video, korang suma musti tengok!!!.." dan En Hashim kata xpe la...Nanti hantar esok, dan saya tengok.....Aku terkedu..rasa cam nak nangis pun ada...tapi ku tahan Jebat.....woooooOOOoo
  • Selepas kelas...dalam pukul 11 somthin, aku balik dan pengsan dalam bilik dengan perut kosong hingga pukul 8 malam...Hish..burn solat fardu aku....chizzz...
  • Lupa plak...Lepas makan malam...aku meeting lagi dengan classmate dan buat rehersal..

6. JUMAAT:

  • Meeting BI : KENAPA KORANG DATANG LAMBAT LAGIIIIII!!!!!!!!!!!!!!
  • Nasib baik Dr. Irene yang cantik molek....huhuhu...telah consider dan benarkan kami present lambat sikit....Thanks
  • Nasib baik No.2: Kerana rehersal yang memuaskan, semua telah perform dengan baik (Alhamdullilah...) dan mendapat pujian dari Dr. Irene, walaupun the fact that kitorang antara group paling problematic fantastic De Carpet Bombing..(overacting sikittt)..huhuhu..syukur....Lega..


Tu la serba sedikit mengenai minggu ku yang hectic dan bizi.....tu la pasal blog ni dah bersawang....

Nota Lutut: Shoh-Shoh, labah2 dah membiak...dah namanya jaringan web, dah tentu2 bersawang2 kan...mwahahaha

0 Komen Mengomen

Make A Comment
Related Posts with Thumbnails
top