THIS IS BRILLIANT! Om Nom Nom Pencil~

posted under , , by Ayenxz Abraham
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera SEMUA!!


OK..lari sikit dari hidup aku..meh citer benda2 lain plak ye..
Pernah x anda dulu2 la ye..masa dulu2 aku suka guna pensil, sebab tulisan aku nampak lawa
kalau pakai pensil..why? Sebab ada extra abrasion between the carbon n the lead..aku jenis tulis tekan..so kalo guna pen mmg cam pelik..


Another thing that aku suka adalah gigit pensil..nak cari idea gigit pensil..(macam la idea tu datang dari pensil...haha :) )..so..at the end of the day..pensil aku jadi buruk..and aku buang sebab macam xsenonoh je jawap exam guna pensil ada bekas gigi..
So aku bli pensil baru...lepas jawap exam, ada teeth mark kat pensil tu..i'm sooo pathetic..


Soo..someone came up with the solution..bukan solution sebenarnya..tapi sesuatu yang fun..and ur breath will smell goooooddd~ 


TADAAA~~









See??? Itu adalah edible pencil...HOW COOL IS THAT?! Biasanya lepas dah tinggal kecik kita buang kan...dari buang baik makan...hahaha..BTW, ini hanya konsep, blom kuar lagi pon..so xyah la serbu Popular ke, waima 7Eleven pon xde jual..


"Composed of 22 candy pieces and a small compartment filled with edible ink"...so sila la jangan beli untuk bebudak...kang dia bukan buat tulis2..dia pegi makan pulak..BTW, creator dia xpenah terpikir ke? Kang tulis2 kang ada semut plak buat sarang dalam buku n pensil box..


Original Source: OHGIZMO


Nota Kaki: Xtau la pensil ni nanti jual kat kedai gula2 ke kedai buku? hmmm~

0 Komen Mengomen

Make A Comment
Related Posts with Thumbnails
top