Meh la makan Kek....

posted under , by Ayenxz Abraham
Huu...hari tu masa sambut birthday...aku kuar ngan parent je...makan kat secret...memula ingatkan diorang xagree..pastu tgk2 petang tu dah ajak dah pg makan...ala...makan slices of cakes je...ngan laksa yang xbrapa masyukz..tapi bapak aku suka..so..makan je la...

meh la tgk Kek Apa yang aku makan....hihihi


Ni le kek Birthday aku..tapi terlalu creamy dan chocolaty sampai naik mual la plak... tapi sedap...kena makan sikit2...baru nikmat..


Pergh...ni baru namanya kek durian..memang cam makan isi durian (ala2..lempuk durian)...tapi dah tahap tempoyak...arghhh...kek ini dimakan oleh emak aku...n later xpueh hati...lantak la..lain kali kita makan perasa lain plak mak eh~...


Ni plak kek yang telah dimakan oleh bapak aku..memulanya dia nak makan yang ada strawberry...puas dah aku cari....jumpa raspberry je..lantak la..sedara mara strawberry jugak kot...Nasib baik xmintak strawberry sundae...mane la tau bapak aku ada kaitan ngan Dante Devil May Cry plak kan..huhuhu~



Abah minum ceylon Tea...aku pulak Ice Blended Choc..yuck..xsodap...mak aku xleh minum sejuk, so minum la hot choc dia....yummy..tapi sedap lagi minum Cadbury Hot Choc..hehehehe~


And last but not least...masa tu aku tgk jiran meja tgh syioks je makan sesuatu...pastu aku selak2 menu dan terjumpa laksa Sarawak...ingatkan mereka2 itu makan benda yang sama..tapi salah plak...dah terorder plak tu...ahh...lantak la...makan je...Agak creamy tapi minus pedas la..kena tambah sambal yang dia bagi sampai abis...huu~...aku xbrapa suka coz coconut milk yang dia pakai cam berabuk2...tapi abah kata sedap..so aku bagi la abah makan...heh~...


Tu je la majlis birthday aku...sambut secara x-tra sederhana..wit me and mah parent...Hadiah? xyah la...sebab bulan ni banyak pakai ongkoss...sebab Imran, adik bongsu ku dah masuk KKTM..soo..postponed je la tang hadiah tu...haru btoll~~

Nota Lutut: Waitress kat Secret Recipes tu kenen aku semacam je...uhuk x2...nanti la pegi lagi skali..amik no phone plak..xpun telepon rumah..cam iklan kat TV tuu..hahaha..

3 Komen Mengomen

Make A Comment
Related Posts with Thumbnails
top