Tagged: Time To Get Tag

posted under by Ayenxz Abraham
Huh..dah lame gak xkena tag..soo..buat je la...
Hmm..kali ni kena tag ngan Si Gossipy Lemari Baju..hehe

1. Kekasih saya adalah : Hmmm...ntah...

2. Saya sedang mendengar : lagu Jamilah Jamidong..heh..

3. Mungkin saya patut : Sambung Master..'N' again..ntah la

4. Saya baru sudah : Settlekan urusan surat menyurat adikku yang annoying

5. Beza rakan, sahabat, kawan : Ntah..ada beza ke..cara panggilan kot?

6. Saya tidak faham : Kenapa Malaysia suka gaduh2 pasal politik..anyway..politics Sucks

7. Saya perlu mencari : Kerja dengan Segera..Im getting bored Now~

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : Abang Ayenxz, apa password PC?...

9. Makna kehidupan : Aktiviti harian...cara sesuatu makhluk menghabiskan masa 24 jam..

10. Cinta itu adalah : Subjektif dan sangat sukar difahami, bukan dilihat dengan mata tapi dirasai dengan segenap kalbu, bisa merobah bentuk lahiriah dan rohaniah setiap mahluk yang mengenal cinta..

11. Saya paling suka : Apa yang saya suka...dan saya suka anda semua..hehe

12. Saya akan cuba : belajar buat kek sekarang ini.

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka :
itu penegasan kepada sesuatu ayat...alah malas nak citer lah..dan bangsa lain pun ada penegasan penghujung ayat..

14. Telefon bimbit saya : Sony E Walkman..sama jenama dengan hampir 80% barangan elektronik rumah...

15. Katil saya : Jantan xde katil...coz I can sleep anywhere I want..but saya ada Comforter..

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : Soalan yang anda tahu jawapannya..nak kepastian pegi google ke hape ke...

17. Teknologi adalah : Sesuatu yang memudahkan hidup..kalo menyusahkan bukan teknologi namanya...

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak :
Saya cuba dan menten rasanya sehingga sukses..dan saya suka main taram je masak..tapi kenapa jadi sedap huh?

19. Semalam : adalah Sejarah...bak kata kura2 dalam Filem Panda

20. Hari ini : Saya nak pegi Jalan2...

21. Malam ini saya akan : Sambung Main Dynasty Warrior 6..makin stylo la Armor Korang..heh

22. Esok pula saya akan : Sembahyang Jumaat..

23. Saya betul2 inginkan : Set Lengkap Studio Fotografi dan Juga Latest tech in Computer..dan Wang..aku mahu wanGGG..dan masuk Syurga bersama famili..heh

24. badminton atau futsal : Badminton..tapi aku benci hingaq..ko main ke ko bising2..dan cuba pakai seluar elok2 sikit xbley ke...

25. Karaoke : Agak bosan kalo xde lagu baru..asyik repeat benda sama..dan juga memberikan impian palsu kepada kanak2 ribena...

26. Kereta : Simple but effective..anyway..its Point A->Point B right? Chick magnet? Dunno..aku xngurat anak ayamm...

27. Bilik yang terang atau gelap : Samar2 sebelum tidur..guna dimmer...dah tidur biarkan tv cakap sensorang..hehehe..bazir letrik tol la..

28. Makanan jepun adalah : Keliru haram halalnye...dan aku suka sushi sebab rumpainye..

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : Bye...

30. Siapa yang anda tag:
Semua dalam List Blogger aku..SEMUA!!

0 Komen Mengomen

Make A Comment
Related Posts with Thumbnails
top