Kakak Sham dah kahwin..dia bila lagi?

posted under , by Ayenxz Abraham
Huu...xupdated story btol la...hmmm..
aku ingat maleh nak bagitau aku pegi umah sham untuk tolong dia kenduri....akshully..ahaks...aku nak pegi melancong je...tapi oleh kerana cuti am yang menyebabkan kebanjiran manusia dari pelbagai sudut mukabumi Malaysia tetiba menjenguk ke Bumi Sri Manjung...menyebabkan beberapa rancangan yang telah aku rancangkan terpaksa dibatalkan..xper la...ingatkan pas Yana balik nanti baru nak pegi melancong lag skaley..Yipeee..(menyebok la ko Yana..kalo xdari bulan lepas aku dah menyejukkan badan kat Fraser Hills atau Cameron..kac0 leaf btol la...)

OPs..salah citer..hmm..tajuk post ni pasal kawin kakak Sham kan..?..Hmm, xde pa nak story sangat koz sham pun dah conclude kan antara jalan hidup aku selama 2-3 hari di Sri Manjung...huuu..

Pape pun aku dah janji nak bagi gambar yang aku shoot untuk diorang...tapi oleh kerana kemalasan yang semakin memuncak serta kedekutan masa yang menggila..aku bergerak selaju siput dalam agenda edit mengedit ni...soOoo...solly molly la sham..BTW..kata orang...orang professional xpenah tunjukkan hasil kerjanya yang teruk kann..hahaha..soooo...wait & see je la...

Anyway...skrang aku amik gambar bunga2an je...saje je..bukan apa...xbanyak subjek nak di ambil..soo..ada la sikit2....kalo korang nak tgk..nant pg kat flickr page aku yee...

Owh ye...ni teaser untuk sham la kot...belen dia nanti aku bagi masa grad haa...kuikuikui...

2 Komen Mengomen

Make A Comment
Related Posts with Thumbnails
top