Stillness In Still Life: Wedding Photography In Motion

posted under by Ayenxz Abraham
Aku main hentam je tajuk kat atas tu...kasi gempaks sikit....xde pape la...just nak post gambar kahwin yang aku shot aritu...masih experimental dan aku masih lagi blajo camne nak amik gambar yang chanthek mata memandang...and of course ada banyak lagi gambonye...aku nak pos sikit je buat tatapan mata korangz kan...

Mempelai (ini bukan cerpelai...tu lain...absolutely lain!!) keduanya berasal dari Johor......itu je yang aku tau..(rasanya la....) They are indeed a nice couple.....(mana xnya..diorang bagi aku makan wed cakes diorang yang actually REALLY delicious...Mmmm...bertingkat2 tuuu...)<---Gambarnya ada cuma aku xletak lagi...sabarlah wahai kawanku semua...

And another thing that the "Pengantin Pompuan" is a graphic designer...no wonder la her goodies bag was a beaut......hmm...nasib baik dia xshoot gambar sindri kan....nanti dituduh camwhoring lak....(FYI:aku pun xtau camwhoring tu apa.....enlighten me please!!)....

Anyway....Selamat Pengantin Baru dan Semoga Kekal Ke Anak Cucu Cicit Ciut Piut Dan Lain-Lain..

dah...merepek pepanjang pon xguna....nah...tengok la yeee~~

(Note that the file has been in soda diet program....so not suitable for printing ok....nak yang ori mintak sindri haa~~)




5 Komen Mengomen

Make A Comment
Related Posts with Thumbnails
top