Sick Sick Six....The Tag Ur It Continues.....

posted under by Ayenxz Abraham
: Instructions::
  • Go to your photos folder in your computer.
  • Go to the 6th folder of photos.
  • Go to the 6th picture in that folder.
  • Put the picture on your blog and description of it.
  • Invite six friends to join the challenge.
  • Link them in your blog and let them know they have been challenged
Amy~~ Apa ni??...jap..aku nyer pic folder mmg berterabur gile kentang punyer...so aku try buat benda ni sejujur dan se straight mungkin.....hmm...

Ni adalah gambar dalam folder gambar ke 6.....ko nak sangat kan??.....Kat My Document aku tu blambak folder save game...so aku kena pilih folder gambar sahaja la kan....

Gambar ni adalah gambar mulak(<--budak) Popot dan mulak(<--budak) Tunggal....mulak tunggal dah kena buang sebab aktif sangat beranak pinak.....tapi Tunggal hilang secara misteriusly...rasa2nya kena langgar kat jalan depan rumah..kesian...dia meninggalkan sebanyak 4 ekor anak2nya yang masih kecil....

Owh ye...gambar ini adalah first time aku pakai Comic Life Trial version...tu yang ada watermark tu....yang baring tu mulak Popot...sebab ekor dia dompot(<--Pendek) dan yang mintak susu tu anak dia...Tunggal(<--sebab dia anak tunggal kepada Popot)....aku tangkap gambar ni pakai handycam Sony 0.3 MP...tu yang noise semacam tu...gambar ni dah dekat 2 tahun...

Ada banyak lagi gambar pasal kucing aku...tapi suma2 dalam folder lain...soo...takperla.

Sebab Amy dah tag ramai....Aku tag Kemma....Ko buat tau..kalo x aku makan cupcakes ko...


Nota Lutut: Nasib baik 666...kalo 777 nanti Ultraman Se7en yang datang...(Seven...Seven...Seven...)

1 Komen Mengomen

Make A Comment
Related Posts with Thumbnails
top