Tangisan Yang Jauh...Far Cry 2

posted under by Ayenxz Abraham
Tangisan Yang Jauh Kedengaran...Itulah Far Cry 2....

Nak tau sebab apa...
Aku baru main 1 jam...dah game over because masa aku nak slowkan bunyi tembakan coz roomate aku tido awal ari ni.....musuh already tembak kepala aku...ARGH!! NAJIS LA!!!


Anyway....Sebab aku baru je main...so xleh buat review...so bleh la bagitau siket2 je...

1. Grafik dia lawa beb...kalo korang ada grafik kad yang pawer supa pawer kopi tenaga tu maximumkan lah segala hapekebenda option dalam game ni...pasti anda akan rasa seperti berada di Afrika...serius...

2. Antara benda yang realistik dalam game ini ialah jika anda suka2 je main kutip weapon tengah jalan..ketahuilah bahawa weapon yang anda kutip itu adalah SAMPAH kerana baru 2-3 kali shoot dah JAM...bukan jam tangan ataupun makanan yang disapu di roti bakar kegemaran anda... tapi tersekat sehinggakan anda terasa macam nak campak weapon tu ke muka musuh...(jika ada function camtu kan bagusss...

3. Hero dalam citer ni kena malaria....hapekejadah la....dan korang kena makan pil anti malaria setiap 40 minit (rasa-rasanya la...) Kalau x...hero anda akan mengalami penglihatan berkuman...xpercaya main la game ni...btol....

4. Mengamalkan konsep free roam macam Grand Theft Auto dan Oblivion...cuma leceh la sebab musuh ada kat mana2...dan macam xbrapa sronok...hmmmm


Anyway..aku lom abis main lagi...dah abis baru leh bagi bintang2 angkasa lepas kan?

Nota Lutut: RATING PENDING...ke RATING PENING?

2 Komen Mengomen

Make A Comment
Related Posts with Thumbnails
top