Malam Peraduan? Malam Pra Graduan Part 1

posted under by Ayenxz Abraham
Post kali ni aku nak letak gambar dulu...ala2 photoblog la pulak kan...nanti pas internet laju sket baru aku citer pasal Malam Pra Graduan 2009 yang agak kureeengg pada pandangan mata (dari kerana mataaaa~~......) tapi sofa...?? So far....(ha..bru btol...)...everything run agak chaotic malam tu...ngan sound system yang lemah....show yang kureeng...meja yang hampeh....lauk rasa cam baik aku makan kat kedai mak jah...(ops...promosi sket la...jangan lupa bayar upah ha~~)pastu ngan baju aku yang hampeh banget...so mmg agak cabai...(<--ini bahasa sopan...) la skit...eh...terstory banyak lak..anyway...sapa AJK yang TERBACA tu....jangan amik hati aaa~~nanti bleh improve tahun2 depan... Nanti aku stoly moly lagi ha~~ Go on with the photo then.....










































0 Komen Mengomen

Make A Comment
Related Posts with Thumbnails
top