The Wedding of My Cousin: Boboy?

posted under by Ayenxz Abraham
Esok.....adalah hari bahagia bagi sepupuku....yang aku xtau nama penuh dia....kitorang pun panggil boboy la....tapi nanti aku suruh dia tukar nama gelaran dia....kalo xsilap aku nama dia mmg panjang la....siap ada nama glamor Ronald tu....kalo dia menten(maintain) nama boboy sampai ke tua xke haru jadinye...."Atuk Boboy"??...uwekk~~~

Malam ni akan bertolak ke Kuala Lumpur....dah lama jugak xjenjalan kat KL ni sebenarnya...sebab dah lama sangat duk Johor....lepak umah abang jap.....pastu mungkin jenjalan gi rumah mak sedara mara.....maleh....tapi apa nak buat....kita tukang Follow je..so suma cadangan baik simpan dalam molot la....

Seminggu ni masih sengal lagi....jadi guru tuisen?(betul ke aku eja ni?) adik aku yang amik SPM....walaupun dia ni xbrapa rajin blajar....tapi aku harap dia dapat merasa masuk Uni macam aku jugak.....kan bagus? Lagipun kepakaran dia dalam lukis melukis ni mmg bagus....xpi dia macam xserius je....lantak ko la jangggg~~~

P/s: Aku masih dalam chobaan mendapatkan DSLR....dah dapat bari syioksz jenjalan dan tulis blog kan....kalo x kan kosong je jadinyeee....

0 Komen Mengomen

Make A Comment
Related Posts with Thumbnails
top