STAY OR SWAY?

posted under by Ayenxz Abraham
ha...update blog pakai handphone tu...mmg leceh..tp xpe la..

tajuk rambling kali ni?stay or sway...cm pelik je kan...cmni..

aku terbahagi 2 sebenarnya..antara nak jalan2 atau balik johor untuk buat psm...jalan2 tu sebenarnya xseindah yg disangka.dan of course la buat psm adalah lebih membosankan...tp perlu..

ntah la..nanti aku pikir lagi..

Bapak aku dh consider nk jd rakan kongsi utk beli dSLR..so xlama lg bleh la aku shooting sakan..IN UR FACE MR.HF...MWAHAHAHA...

skarang tgh nk tolong adik aku join melbourne shuffle kfc...nanti bleh aku melacur..eh? melancong...ke melbourne australia..mwahahahaha...

sian kat kawan aku zizi...buhsan giler sampai nk jln2 kat kl dgn bwk 50 hengget je...did i tell u that 50 termasuk tambg dr penang..

dgr lah kisah survival escapalade (melarikan diri) dari bosan xlama lg okeh?

1 Komen Mengomen

Make A Comment
Related Posts with Thumbnails
top