Rhinoceros....Badak yang Boleh jadi Model

posted under by Ayenxz Abraham
Rhino 3D 4.0





ha....badak jadi model.....bukan la...tajuk salah tu~~ Badak pembuat model...
Rhineceros adalah sebuah(seekor?) software yang boleh digunakan untuk membuat model...
mempunyai pelbagai plugin yang boleh didownload....dan interfacenya xlah se "crowded" yang lain seoerti Maya dan 3dMax....agak mudah digunakan tetapi sangatlah limited, mungkin kerana aku pakai yang evaluation kot....dan ada orang datang ajar hari tu kat fakulti....so pandai la sesikit guna....mungkin lepas ni kalo ada orang ajar guna maya plak, aku pakai la software tu...buat masa ini...aku guna la badak seko ni....hokehh...

p/s: kat laman web diorang macam zoo, rhino ada, flamingo ada, penguin pun ada....

korang bleh download kat www.rhino3d.com yekkkk.....dah siap post kat aku....

Ni antara senjata yang tengah aku usahakan.....Support jangan X support~~




1 Komen Mengomen

Make A Comment
Related Posts with Thumbnails
top