Rewarding Award...Kononnye....(The Tagging Continues..Wooo)

posted under by Ayenxz Abraham

1. Copy paste award ni kat blog korang .
2. Buat entry 'thank u' ala-ala Grammy's untuk pemberi award dekat blog korang
3. Tag 5 orang blogger lain .
4. NEVER break the chain pls ...


Mak aih...award pelik~~.....mana aku ada pasang lagu rock..tapi xpe...demi Amy aku turutkan je la....

Speech Bermula disini

"("Sob...sob....")...Aaa...("speechless")....Mak...ayenxz menang mak~~...

Owh..masa tidak mengizinkan saya untuk bercakap banyak....Saya bertrimas kepada seluruh peminat saya....I lap U all...(bunyi gemuruh tepukan~~) tidak lupa dunia juga kepada father mother...muah~~...my family...love you bros..peace y'all(<--ini bukan arizan)...

(pengacara:psst...masa dah abis...turun dari pentas skarang!!)...

ye la...ye la....Tidak lupa juga kepada Amy yang memberi award ini...bila masa nak blanja aku makan!!...

(pengacara:Over plak mamat ni....)

Eh..engko pesal ha..jeles ke...

(pengacara:ko xpuas hati ke..jomla!!)

Dush..Dush..Ayoo Amma!!...Dush!! Dush!!....

Speech Tamat...


Apa la yang aku merepek ni...ah..lantak la...
Sham..cam biasa ko kena tag...xkan aku sorang je yang kene...ko kan suka rock2 kapakz ni...

Mota Lutut: Grammy award? GrandMa award kot sebab diorang bagi gramophone...pesal xbagi iPod ke...eh? nanti namanya tukar jadi iPoddy..xleh2~~

0 Komen Mengomen

Make A Comment
Related Posts with Thumbnails
top